Valborg, helgen, studiedag

Tjolla hopp! :)

Valborg spenderades med underbara vänner! :D
Först drog jag och Alle hem till Carroo och där fixade vi i hennes lillstuga ;)
Sedan drog vi vidare till donken, käkade där och skrattade mycket :D
Sedan vart det majbrasa men där hände det nothing.. -.-
Så vi drog till Willys, köpte godis och annat gött :P
Sedan vart det att dra till en lekpark vid en skola (a)
Vi var lite små mobbade där, hehe :D
Därifrån drog vi hem till Carroo igen och där slaggade vi på kvällen sedan.
Hemma hos henne var jag allmänt skrattig :D
Jag skrattade hela tiden, åt allt och inget! xD

Resten av helgen har spenderats genom att rita, skriva, digga musik, prata i tele och sms:a :D
Jag älskar tame fan Jonny :D <3 Han är fan k00l :D

Idag har jag pluggat, suttit vid denna burk, messat och pratat i tele :D
Jag är såå social :D

Kram! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0