Underbar dag på gång.

GOD MORGON! :D

Visst ser det ut att bli en underbar dag, inte sant? :)
Just nu håller jag på och packar det sista innan jag sticker till bussen för att åka till b-stationen. Möter upp resten av min foto grupp där och sedan åker vi till Kapellskär. Där ska vi vara hela dagen! Fota, skratta, prata och ja, allt du kan komma på! Nästan iaf.. ;)
Det kanske kommer upp några bilder senare idag, om ni vill se? :)

Men när jag har kommit tillbaka från Kapellskär så går jag till konfan för idag är det konfa träning inför konfirmationen på söndag! :) Det kommer bli awesome! :D
Och på lördag kommer mina kusiner hit! De ska bo här i stan på ett hotell :) Sedan åker de hem på måndagen.. :( Tråkigt men sant.. Kommer sakna de otroligt mycket! :(

Men hörs senare, babes! :D
Kram,
Lara



Den här bilden är tagen på Lisa, min mammas jobbarkompis hund :D <3


Kommentarer
Postat av: Löllö<3

Låter som om du kommer få en roligt helg!

Lycka till på konfirmationen också:D<3

2010-05-19 @ 21:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0