Tisdag, som vanligt

Today äre Tisdag ! :D

Idag har man varit i skolan, som vanligt. No, svenska, idrott, so och B-språk :)
Sedan kollade vi på Alice i underlandet :D Det var 7H, alltså 7:orna i musik klassen som spelade upp den :D Den var ehlt awesome! :D Jag och Sofy skrattade typ ihjäl oss åt vissa! xD "Vem är du?" "Ja, men vem är du?" "Men, vem är du?" XD Så himla bäst! xD

Stallet efter skolan, vart min sötnos som vanligt! :D (L) Cornetto min lilla bebis! <3 Han var jättedukitg och det gick superbra, speciellt i galoppen! :D Jag älskar den hästen, seriöst! :D <3

Det vart hem och käka efter ridningen och sedan tv:n :) Det var 112 - på liv och död, typ ett av mina favvo program just nu? xD Det är iaf sjukt bra och intressant! :D

Imorgon blir det ett vattenlabratorium med klassen. Vi ska vara där hela dagen, mellan 9:00 och 14:00 typ. Det kommer väl bli okej :) Har ju min polare så då är det ju lugnt ;)

Kram! :D

D e t  h ä r  ä r  m i n  l i l l a  s ö t n o s ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0