Sticker snart.

God morgon / God dag? :D

Det var faktiskt rätt kul igår på fotogaferingen! Trevligt folk, fin natur och god mat, kan det bli bättre? ;)
Jag lyckades i alla fall få några bra bilder. :) Fotade dock inte så mycet.. :(

Nu ska jag snart sticka till skolan och fixa med bilderna och hjälpa till där under dagen. Kommer nog hem vid halv åtta och skriver väl då, kanske :)

Juste! Min klass ska börja / har börjat sälja kakor / godis. Jag och Alle lyckades sälja 16 paket av våra tillsammans 30 paket på vår lilla gata, rätt bra tycker jag faktiskt! :D GO US! :D (y)

Nu ska jag sticka, men vi hörs! :D
Kramar från Lara :D


Bilder från förra årets Kulturdagar, hade foto då med! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0