Soon, Soon.

Hejsan,
på er alla där ute i detta underbara sommarväder!
:D

Today har jag varit i skolan, ja som vanligt ;)
Första lektionen bestod utav NO och då hade vi brotävling. Min, Bills och Alles kom 2:a i snyggast tävlingen och typ sista i starkaste bron. Good job to us! :D Wille ställde sig på en bro och först då gick den sönder! :o Innan gjorde den inte det och vi la endå på runt 45 böcker.. o__O Och Wille väger typ runt 50kg tror jag :)
Sedan var det svenska och då var det att antingen skriva färdigt sin berättelse/Novell, skriva på något annat eller läsa. Min novell var redan inlämnad så jag satte mig ute i solen och skrev på en ny. Bill hänkade på ut och spelade musik på hög volym, soft like h*ll! ;)
Efter det var det idrott, men jag hade varit klantig nog att glömma mina gymnastikkläder hemma.. -.- Så jag satt och dunkade musik på läktaren och tittade på medans de sprang runt och lekte på planen. :)
Dagens lunch bestod utav spagetti och köttfärssås! :P Skit gott! :D
Efter en underbar och god lunch så var det SO och då gick vi ut i det fina vädret och pratade jordarter, bergsaker osv. De tråkigt men lärorikt! :)
Sedan började kulturveckan! :D Jag hade först hamnat på häst men vill inte ha det så tjatade mig till att vara i foto gruppen istället och lyckades på en plats ihop med Bill, Jelly och Karro :) Så det var lite information och sedan slutade vi där vid 13:50 :D

Och nu ska jag sticka iväg till ridning! See ya! :D
Lara :3


Kommentarer
Postat av: alize

tack så mycket:D

2010-05-18 @ 22:31:24
URL: http://aaaaliice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0