Snart åker man.

Tjo hejsan ! :)

Japp, snart är de dags! Då åker jag iväg på läger och kommer inte uppdatera förens på söndag kväll, tidigast dock.

Idag var jag på brandstationen, skit tråkigt. Jag var trött hela dagen och ville bara sova. Vi gjorde lite allt möjligt under förmiddagen, sedan lunch :p.
Efter en timmas lunch så var det dags för att lyssna på en brandman som pratade om hur vi typ "kunde rädda samhället från bränderna". Jag satt i lokalen och frös och var trött, så lyssnade inte så noga. Men mitt i hela babblandet så smäller det till längst fram i lokalen. Jo, jag kvicknar ju såklart till men får en sådan chock så att jag börjar gråta. Och jag som hatar att gråta inför andra.. -.- Sedan kollade vi på en film och jag trodde ajg skulle dö. Det var en film som bara visade folk som vart påkörda och en massa blod.. Mina tårar kom igen och jag ville bara dö, där och nu. Men jag kämpade imot. Sedan gick vi ut, släckte eld och en docka som brann.
Efter det gick vi in igen och en kille berättade om en annan kille som hade krokat när han åkt motorcykel. Och såklart ska han berätta saker i detalj och visa bilder osv. Jag mådde bara ännu mera dåligt då..
Men som om inte det var nog så hade de affischer där det stod olika saker som "Vi saknar dig här hos oss" och "Din plats är tom vid bordet". Då kom det ännu mera trårar.. :( Mina närmsta vänner vet vad det handlar om.. </3

Nu ska jag säga hej då och vi hörs på söndag kväll! :D
Kram! :D

// L a r a ;)

Kommentarer
Postat av: Sofy

Började seriöst nästan böla av de där lapparna .__. <3 och det var asläskigt när det smällde! satt ju fan precis bredvid den där jäkla lådan, höll på att dö O_O kastade mig nästan ner på golvet av rädsla X) fyyyfan. vill helst slå ihjäl den där jäkla magnus ;o

2010-05-07 @ 20:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0