Skolmara, förstår mig inte på det -.-

Tjo hejsan små läsare! :)

Idag har lilla jag gått skolmaran som hela skolan går.
Och jag var såklart bäst och kom först i mål, sprang ju 7km på 15minuter ;) *host*
Jag kom faktiskt sist bland alla x) Jag, Alle, Sofy och Jelly kom sist! x( 1,58 timmar gick vi på..
Men vi hade två hundar som skulle dricka och jag & Alle var lite halv sjuka, så vi kunde inte gå så fort..
Sedan cyklade jag och Alle till skolan för jag skulle hämta min svenska berättelse lite snabbt :) Och for sedan hemåt.
Väl hemma lade man sig på soffan och läste en tidning, var helt slut! :o Och morsan kom hem vid 12:15 och då åt hon lunch och jag glas (a) Min hals värkte som jag vet inte vad! :(

Annars har jag bara suttit vid denna dator och haft tråkigt x) Jag är trött men pigg, helt sjukt.. xD

See ya! :D

// Lara :3


Kommentarer
Postat av: barabrallex

hahah, dagen var väldigt kul. Vi orkade fan inte ens cykla upp för en enda backe när vi skulle hem, vi var ju helt slut ju, o jag o mina krockar.. men dom skiter vi i, inte viktigt alls :D, fin blogg design ju :D <3

2010-05-12 @ 22:49:19
URL: http://thisbralllex.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0