Måndag igen.

Hejsan alla underbara där ute! :D

Jag har inte uppdaterat här sedan i fredags, not good.. :(
Men under den här helgen har jag varit mycket med mina kusiner och så hade jag min konfirmation igår. :)
Allt gick superbra igår, är riktigt nöjd! :D Jag var jättenervig innan men det läskigaste klarade jag! Nöjd, nöjd, nöjd! :D Det var alltså att stå längst fram och prata i micken inför alla, typ 200 - 300 pers, och då svarade jag på fårgor som våran konfaledare ställde. But I did it! :D
Efter det var det en liten "bufée" hemma hos mig. Mina närmaste släktingar var med och vi åt, pratade, jag öppnade mina presenter och fick även höra på ett litet tal av mina ena morbor. Han är ju för rolig och snäll! :')

Idag är jag ledig från skolan och har under morgon ätit frukost på Åtellet med mina danska kusiner. Min mamma är danska, så det är därför. :) Det var riktigt mysigt där och jag vi pratade mycket! :)
Snart kommer två av mina kusiner hit, Kirsa och Maise, med sina föräldara, Tina och Hennrik, och de ska vara här till ca två och umgås med oss. Mina andra kusiner, Sofie, Frederik och Nikolaj och deras föräldrar, åker hemma redan nu så vi sa hej då till de efter frukosten. Saknar de redan! :(

Nu ska jag gå ut och vara social med de andra, min momo och mofa, så hörs senare! :D
Kram Lara

Här har ni öven en låt att lyssna på! :D
  Paramore - Ignorance   ♥


Kommentarer
Postat av: Löllö<3

Grattis kompis!:)<3<3<3

2010-05-24 @ 20:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0