I'm so sorry!

Tjo hejsan! :)

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag men har helt nekelt inte haft tid! :(
I söndags när jag väl kom hem så var det bara att packa upp sina saker och sedan plugga till musik provet som jag hade på måndagen.
Igår, måndag, var jag i skolan som vanligt, nästan.. Jag var med på musik provet på morgonen, svenskan som var efter det och dubbel lektionen av SO. Men sedan orkade jag inte mera, jag är sjuk och var inte direkt pigg.. :( Så jag drog mig hemåt och slappade fram till 15:00 ca. Då satte jag fart med pluggandet till tyska provet som jag skulle ha idag.
Idag har jag varit i skolan hela dagen. Varit på alla lektioner och gjort tyska provet. Jag känner mig duktig, att jag orkade! :o Men när jag kom hem var jag nära på att somna x) Sedan bar det av till ridningen, men där var det bara teori.. Vi ska ta ryttar märke 2, så vi pratade mycket om det. Sofy och Karro kom förbi på Vargen :D Vargen är söt! :) Resten va kvällen har lilla jag tillbringat framför denna burk och tv:n :)

Vi hörs!
// Lara :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0