Happy, happy, happy! :D

Hejsan alla underbara människor där ute! :D

School today! :) No, svenska, idrott, so, b-språk och engelska har man haft idag. Rätt enkal och tråkiga lektioner idag, dock. :( Men vi reda på tyskan ( som jag har som b-språk ) att jag hade fått VG på provet som jag gjorde förr förra veckan! Är supernöjd! :D Så nu väntas pengar! :D:D

Har även varit på ridning idag och min lilla bebo, Netto, var superduktig och gick riktigt bra. Det var en rolig lektion och allt gick bra. Riktigt nöjd här med! :D Han var även väldigt gosig i boxen efter. :'D Jag älskar seriöst honom! Mina fina hest. <3

Igår, runt 14:30, beställde jag en ny mobil. Det vart en Sony Ericsson W595 Ruby Black (3G). Då beställde jag den hos Katshing.se och jag fick den redan idag! Riktigt snabbt och bra! Den var väldigt billig, bara 1590:-. Och jag fick även ett comviq kort, alltså sim kort med, gratis. :D Man får välja själv om man vill ha ett kort med. Comviq, telia, telenor, halebop osv. Det är bara att välja. :) Men om ni ska handla en mobil så handla den där! ;)

Just nu sitter man och fifflar med min nya mobil och även min gamla. Ska föra över en massa saker och liknande. :)

Men vi hörs, kram! :D

Plus que ma propre vie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0