Godis ^^

Hejsan alla glada läsare där ute! :D

Idag så stack man ut och fotade en massa blommor ^^ Det vart finfina bilder! :)
Man åkte även iväg med morsan och brorsan och köpte ett par skor till nästa söndag. :) Konfirmerar mig nämligen då. (:
Men vi gick även på stan lite och träffade folk vi kände, pratade lite och köpte glass innan vi stack hem. Jag älskar seriöst mjukglass, så himla gott! :D
Väl hemma fotade jag lite till och åt sedan middag med familjen, ute på tarassen. :) Fint väder att vara ute i! :)
Här på kvällen har man suttit vid datorn, pratat med 3wizen och ätit godis. :)

Ska fortsätta käka godis, så vi hörs! :)
// Lara :3

Kommentarer
Postat av: Löllö<3

Jag vill också ha godis!:D<3333



2010-05-17 @ 22:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0