Det är en dag idag med.

Tjo Hejsan på folket ! :)

Idag har man varit i plugget, tråkigt men sant. Det var engelska, NO, SO, B-språk och ev. Det var rätt naiz.
På engelskan var det att man skulle göra en fortsättning på en berättelse, No:n så fortsatte vi med atomer som vi håller på med, SO:n var det någon slags frågesport typ och B-språk höll vi på med saker inför provet imorgon men som jag har på tisdag :)
Mellan SO:n och B-språket så hade vi en lång rast på typ 45 minuter och då stack vi ner på stan. Jag, Alle, Sofy och Jelly. De andra tre köpte glass medans jag vart avis :P

Just nu sitter jag framför datorn, lyssnar på musik och skriver med ettan :D Han e cool! :D <3 Om cirka fem minuter så sticker jag till frisören, som bara bor några hur bort, och ska slinga mig ännu blondare. Usch, snart blir jag fjortis blond! >.< Det får inte hända!
Kram! :D


D e n n a  t e x t  ä r  s å  s a n n . .


Kommentarer
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: Ja det var jätte gott så det tycker jag absolut att du ska göra :)

2010-05-06 @ 17:50:53
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0