24 juni - 24 maj. 11 månader.

Idag har det gått 11 månader sedan du försvann, min ängel. Allt försvann när du försvann. Saknar dig mer än något just nu, behöver dig verkligen. Du fick mig att le, skratta, känna glädje och lycka. Något som jag absolut vill känna igen.. Att förstå att du har lämnat den här världen är jobbigt och skitsvårt. Jag vill inte inse, men jag måste. Det har gått så fort. Jag gör dumma saker all the time, men du vet varför. Det är så min smärta försvinner. Även om jag gör det så försvinner inte smärtan. Så egentligen är det nog onödigt, totalt onödigt. Men vi kör så och så får man se hur långt man kommer. Inte långt I guess.

Baby, I love you forever. ♥

 Sofijah - Du somnade för evigt.


En dikt jag skrev två dagar efter Simons bortgång. </3
"sick of crying,
tired of trying.
Yeah, I'm smiling,
but inside I'm dying"

Kommentarer
Postat av: Löllö<3

Lara, du skriver så fint!

Börjar nästan gråta<3

2010-05-24 @ 20:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0